Вірш “Думи бджоляра” марганецького поета Володимира Пугача

IMG_1844   Володимир Харлантійович Пугач – відомий марганецький поет, меценат багатьох книг марганецьких авторів, постійний член Марганецького міського літературного об’єднання “Віра”.

   Крім того, що Володимир Харлантійович є талановитим та шанованим поетом, він – чудовий бджоляр за покликанням серця. Вже багато років В.Х.Пугач розводить бджіл та щедро пригощає своїх близьких та друзів смачним і корисним медом. Саме бджільництво допомагає Володимиру Пугачу залишатися міцним та здоровим і щоразу радувати нас новими поетичним творами.

   В 2011 році Володимир Пугач випустив друком свою збірку творів “Храм душі збережи в чистоті”, яка в Марганецькій бібліотеці ім. М. Островського користується постійним попитом у читачів. Пропонуємо вірш з цієї збірки.

ДУМИ  БДЖОЛЯРА

Я завжди повертаюсь сюди,

Де квітують весняні сади,

Де буяють акації й трави,

І надвечір духмянь ллють отави.

             

Тут повітря цілюще й вода,

І пташині концерти в садах.

Ніч співа соловейко в гаю –

Так втіша він кохану свою.

Вдень на пасіці справ – через край.

Надвечір’я – справжнісінький рай.

Горілиць упаду на покоси,

Щоб умили мене рясні роси.

Подум лину в міжзоряний світ –

Там батьки мої, прадід і дід…

Там і я в попередніх життях

На найвищих літав швидкостях.

А в майбутнім, останнім житті

Я би стати Да Вінчі хотів.

Щоб закони бджолині пізнати

Тай у Раду Верховну подати.

Справедливість щоб Рада вернула

Та закони бджолині збагнула.

Треба й вам, люди добрі, так жити,

Щоби трутнів поменше плодити.

Вірю щиро, що так воно й буде –

У гармонії влада і люди…

І з усмішкою житимуть діти

Й не блукатимуть з жахом по світу.

Володимир Пугач

 Серпень – вересень 2009 рік

На пасіці. На фото (зліва направо): В.Х.Пугач, Я.В.Пугач, Р.М.Байбурін.

На пасіці.
На фото (зліва направо): В.Х.Пугач, Я.В.Пугач, Р.М.Байбурін.

Наступний запис
Залишити коментар

Залишити відповідь

