ПІСНЯ ПРО МАРГАНЕЦЬ

ПІСНЯ  ПРО  МАРГАНЕЦЬ

Степовими вітрами овіяне небо прозоре,
Де Хмельницького шлях вічним сяйвом веде крізь літа.
Над тобой, як ідеш, уночі мерехтять ясні зорі.
Вранці місто моє одягає зоря золота.

Край квітучих садів, сподівання і щирої вдачі.
На долонях батьківських тримаєш свій люд трудовий.
Рідний Марганець наш, ти у кожному серці гарячим,
Ти пробуджуєш спрагу діяльності, здійснення мрій!

Приспів:
Рідний Марганець мій, місто справ і надій,
міст подібних немає ніде.
Є багато доріг, та на рідний поріг
срібним променем ти нас ведеш.

Рідний Марганець мій, місто справ і надій,
міст подібних немає ніде.
Є багато доріг, та на рідний поріг
срібним променем ти нас ведеш.

Я пишаюсь тобою довіку омріяне місто:
Колорит непідробний, сердечна людська теплота.
Ти держави оплот, моя гордість, козацтва колиска.
Хай у кожній душі відгукнеться ця пісня проста!

Автор тексту і музики: МЕХМАН НЕХ

SONY DSC

Залишити коментар

Залишити відповідь

